• Zadania z informatyki i techniki

    Nie sposób dziś wyobrazić sobie życia bez znajomości obsługi komputera oraz podstawowych zasad korzystania z internetu. Obecnie komputer jest czymś więcej, niż narzędziem do spędzania czasu grając w gry, to szansa rozwoju oraz zdobywania niezbędnych w życiu umiejętności.

  • Zadania z informatyki i techniki

    Twoje dziecko lubi korzystać z komputera? Przyszło Ci do głowy, aby poszerzyć jego umiejętności o kodowanie i programowanie? W przyszłości takie umiejętności mogą stać się jego pasją alboe bardzo dobrze płatnym zajęciem zawodowym. Umiejętność analitycznego podchodzenia do problemów oraz rozkładania ich na czynniki pierwsze może przydać się w dorosłym życiu, bardziej niż nam się wydaje..

  • Zadania z informatyki i techniki

    Niektórzy uważają, że kodowanie czy programowanie przeznaczone jest jedynie dla studentów wyższych uczelni. Nic bardziej mylnego, ponieważ wprowadzanie takich elementów na etapie klasy 5 jest świetnym sposobem na rozwijanie w dziecku talentu logicznego myślenia, a także analitycznego podchodzenia do problemów i rozkładania ich na czynniki pierwsze.

  • Zadania z informatyki i techniki

    W klasie 4 informatyka pojawia się jako regularny przedmiot szkolny. Jej celem jest przygotowanie dziecka do korzystania z podstawowych programów i funkcji, jakie znajdzie w komputerze oraz w Internecie. Ta strona umożliwia zapoznawanie się z obszarami robotyki, a także kodowania i analitycznego podchodzenia do wszelkiego rodzaju problemów, jakie dziecko napotyka na swojej drodze.

  • Zadania z informatyki i techniki

    Podczas planowania i organizowania edukacji dziecka warto zadbać, aby jego rozwój związany był również z korzystaniem z Internetu oraz komputera – bez tych podstawowych umiejętności dziecko może mieć nieco utrudniony start w dorosłym życiu.

Licznik odwiedzin

© 2009-2024 by GPIUTMD

Login Form

Breadcrumbs

Zadania do samodzielnego wykonania cz.1.

Zadania do samodzielnego wykonania cz.1.

  1. Napisz program, który wczyta od użytkownika wartości podstawy i wysokości trójkąta, następnie obliczy i wypisze na ekran jego pole.
  2. Napisz program, który wczyta od użytkownika wartość promienia okręgu, następnie wyliczy jego pole i obwód.
  3. Napisz program, który wczyta od użytkownika wartość temperatury w stopniach Celsiusza, następnie przekonwertuje ją na stopnie Fahrenheita i wypisze jej wartość na ekranie.
  4. Napisz program, który przyjmie od użytkownika nazwę aktualnego miesiąca, następnie wypisze na ekran, jaką mamy porę roku.
  5. Napisz program, który będzie pytał użytkowania o tajne hasło. Jeżeli użytkownik poda poprawie hasło program ma wyświetlić 100 razy jego imię. Jeżeli hasło będzie błędne ma wyświetlić komunikat „błędne hasło – wstęp zabroniony”