• Zadania z informatyki i techniki

    Nie sposób dziś wyobrazić sobie życia bez znajomości obsługi komputera oraz podstawowych zasad korzystania z internetu. Obecnie komputer jest czymś więcej, niż narzędziem do spędzania czasu grając w gry, to szansa rozwoju oraz zdobywania niezbędnych w życiu umiejętności.

  • Zadania z informatyki i techniki

    Twoje dziecko lubi korzystać z komputera? Przyszło Ci do głowy, aby poszerzyć jego umiejętności o kodowanie i programowanie? W przyszłości takie umiejętności mogą stać się jego pasją alboe bardzo dobrze płatnym zajęciem zawodowym. Umiejętność analitycznego podchodzenia do problemów oraz rozkładania ich na czynniki pierwsze może przydać się w dorosłym życiu, bardziej niż nam się wydaje..

  • Zadania z informatyki i techniki

    Niektórzy uważają, że kodowanie czy programowanie przeznaczone jest jedynie dla studentów wyższych uczelni. Nic bardziej mylnego, ponieważ wprowadzanie takich elementów na etapie klasy 5 jest świetnym sposobem na rozwijanie w dziecku talentu logicznego myślenia, a także analitycznego podchodzenia do problemów i rozkładania ich na czynniki pierwsze.

  • Zadania z informatyki i techniki

    W klasie 4 informatyka pojawia się jako regularny przedmiot szkolny. Jej celem jest przygotowanie dziecka do korzystania z podstawowych programów i funkcji, jakie znajdzie w komputerze oraz w Internecie. Ta strona umożliwia zapoznawanie się z obszarami robotyki, a także kodowania i analitycznego podchodzenia do wszelkiego rodzaju problemów, jakie dziecko napotyka na swojej drodze.

  • Zadania z informatyki i techniki

    Podczas planowania i organizowania edukacji dziecka warto zadbać, aby jego rozwój związany był również z korzystaniem z Internetu oraz komputera – bez tych podstawowych umiejętności dziecko może mieć nieco utrudniony start w dorosłym życiu.

Licznik odwiedzin

© 2009-2024 by GPIUTMD

Login Form

Breadcrumbs

Zadania na ocenę Python

  1. Napisz program, który wypisze twoje imię i nazwisko w dwóch oddzielnych linijkach.

 

  1. Napisz program, w którym użytkownik będzie mógł podnieść dowolną liczbę do potęgi trzeciej (a3).

 

  1. Napisz program, który będzie pobierał od użytkownika dowolne słowo/zdanie i następnie wypisywał je 222 razy.

 

  1. Napisz program, który będzie pobierał od użytkowania wymiary trójkąta i obliczał pole tego trójkąta.

 

  1. Napisz program, który będzie obliczał średnią ocen z półrocza z trzech dowolnych przedmiotów. Zwróć uwagę, że informacje o ocenach z półrocza mogą być podane w formie ułamka dziesiętnego (np. 3,75). Z tego powodu, podczas pobierania ich od użytkowania, należy je zamienić na liczby rzeczywiste a nie mogą to być liczby całkowite (int – liczba całkowita, float – liczba rzeczywista).